خدایا شکر
درباره وبلاگ

سلام آجیا و داداشا و دوستای گلم به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از این وب و مطالباش خوشتون بیاد بر روي يكي از کادرهاي رنگي زیر آمار وبلاگ کلیک کنید سر بزنید امیدوارم خوشتون بیاد میسی دوستتون دالم زیاد زیاد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❤☠قصرطلایی☠❤ و آدرس golden.palace.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 64356
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

a href="http://mci5.com/index.php?refid=48" target="_blank">ام سی آی 5، باشگاه بازاریابان ایرانی ام سی آی 5، باشگاه بازاریابان ایرانی ام سی آی 5، باشگاه بازاریابان ایرانی ام سی آی 5، باشگاه بازاریابان ایرانی

قصرطلایی





كد ماوس



کد آهنگ


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
❤☠قصرطلایی☠❤
IN THE NAME OF GOD
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 11:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : mahsay       

روزى، مردى خواب عجیبى دید! دید که پیش فرشته*هاست و به کارهاى آنها نگاه مى*کند. هنگام ورود، دسته بزرگى از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه*هایى را که توسط پیک*ها از زمین مى*رسند، باز مى*کنند و داخل جعبه مى*گذارند.

مرد از فرشته*ها پرسید: شما چه*کار مى*کنید؟ فرشته در حالى که داشت نامه*اى را باز مى*کرد، گفت: اینجا بخش دریافت است و ما دعاها و درخواست*هاى مردم را، تحویل مى*گیریم.

مرد کمى جلوتر رفت، باز تعدادى از فرشتگان را دید که کاغذهایى را داخل پاکت مى*گذارند و آنها را توسط پیک*هایى به زمین مى*فرستند.

مرد پرسید: شماها چه*کار مى*کنید؟ یکى از فرشتگان با عجله گفت: اینجا بخش ارسال است؛ ما الطاف و رحمت*هاى خداوند را براى بندگان به زمین مى*فرستیم.

مرد کمى جلوتر رفت و یک فرشته را دید که بیکار نشسته است!

مرد باتعجب پرسید: شما چرا بیکارید؟! فرشته جواب داد: اینجا بخش تصدیق جواب است. مردمى که دعاهایشان مستجاب شده، باید جواب بفرستند، ولى فقط عده بسیار کمى جواب مى*دهند.

مرد از فرشته پرسید: مردم چگونه مى*توانند جواب بفرستند؟ فرشته پاسخ داد: بسیار ساده، فقط کافیست بگویند :

«خدایاشکر»